niedziela, 24 listopada 2013

Liebster Blog Award

Witajcie kochane! Dziś niekosmetycznie. Zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Cała idea przedsięwzięcia polega na rozreklamowaniu mniej znanych stron. Nominację otrzymuje się od innego blogera ten jeśli uważa, że dobrze wykonujemy swoją prace. Istotą jest zadanie 11 blogerom 11 pytań. Nie można zadać ich osobie, od której otrzymało się nominację. Typując blogi do Liebster Blog musimy poinformować o tym osoby je prowadzące. Ja swoją nominację otrzymałam od Gosi, którą serdecznie pozdrawiam :) Tutaj link do jej bloga KLIK.

Pytania, na które szczerze odpowiedziałam:
1. Co twoim zdaniem jest w życiu ważniejsze miłość czy przyjaźń?
Miłość. Nie jestem jednak jedną z tych niepoprawnych romantyczek, które zatracają się w szukaniu swojego księcia. Jestem realistką. Wiadomo, że jak każda kobieta lubię nutkę romantyzmu z swoim życiu. Tym bardziej jestem przekonana, że o prawdziwą przyjaźń naprawdę jest bardzo ciężko. Tak samo jak z miłością. Udało mi się znaleźć miłość i przyjaźń w jednej osobie dla której poświęciłabym wszystko.
2. Od czego jesteś uzależniona?
Od oglądania seriali – Pretty Little Liars, Supernatural, The Vampire Diary i The Originals :>
3. Ulubiona piosenka jakiej możesz słuchać na okrągło.
Szybko mi się to zmienia, a spowodowane jest to tym, że jak znajdę fajną piosenkę to słucham ją tak często, aż mi brzydnie :D Na chwilę obecną bardzo podoba mi się FENYLOETYLOAMINA Honey :>
4. Kto miał największy wpływ na twoje życie?
Rodzice. Wychowali mnie tak, a nie inaczej i bardzo jestem im za to wdzięczna. Patrząc na to jak zachowują się niektórzy ludzie i na to co się dzieje na świecie uważam, że nie mogłam mieć lepszych rodziców.
5. Wygrywasz niezłą sumkę w lotto, co robisz z pieniędźmi?
Sporą sumę pieniędzy oddaje na bezdomne i chore zwierzęta albo zakładam organizację, która zajmuje się pomaganiem im. Do tego trochę kasy wkładam na lokatę, żeby zaspokoić sumienie mojego faceta xD, daje trochę rodzicom i resztę przewalam! :D
6. Ulubiona firma kosmetyczna.
Z zagranicznych – Sleek i Nyx
Z polskich – Wibo, Pierre Rene, Nivea
7. Dlaczego blogujesz?
Od zawsze chciałam blogować, ale jestem strasznym leniem i nigdy mi się to nie udawało. Moje pierwsze blogi umierały śmiercią naturalną zapominane gdzieś w sieci. Bloguję dla siebie i własnej przyjemności.
8. Najdziwniejszy komplement jaki w życiu dostałaś.
No nie wiem, może że mam łapki przystosowane do drapania po pleckach (słowa mojego Mateusza :))
9. Co byś w sobie zmieniła?
Zapuściłabym włosy i zrzuciła z 5 kg.
10. Gdzie najczęściej kupujesz ubrania?
W sieciówkach.
11. Co chciałabyś robić za 5 lat?
Chciałabym jak najdłużej się uczyć. Planuję skończyć licencjat z zarządzania i startować na kosmetologię. Za 5 lat już bym ją studiowała :)

A oto pytania dla nominowanych:
1. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa to...
2. Na co zwracasz uwagę czytając blogi?
3. Gdybyś miała spędzić miesiąc na bezludnej wyspie jakie 3 rzeczy zabrałabyś ze sobą?
4. Jak miała na imię Twoja pierwsza miłość?
5. Najprzystojniejszy gwiazdor to...
6. Wolisz dawać czy brać?
7. Co jest lekiem na Twoje smutki?
8. Gdybyś mogła użyć tylko jednego produktu do makijażu co by to było?
9. Co lubisz robić jeśli masz chwilę wolnego?
10. Co sądzisz o owłosionych męskich klatach? :D
11. Co najbardziej szalonego zrobiłaś w życiu?

Mam nadzieję, że do zabawy przyłącza się:

Na koniec podjaram się trochę wstawiając Fenyloetyloaminę. Dość zamulaste, ale naprawdę mi się podoba. Według mnie najlepsza jej piosenka.

;

Buziaki i do następnego! :*

6 komentarzy:

  1. Hej ;) Bardzo dziękuję za nominację , aczywiście że przyłączam się do zabawy ;) Już wkrótce pojawi się post z odpowiedziami ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację ;* Na pewno odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, w najbliższym czasie coś napiszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację - w związku z tym, że bawiłam się już w tą zabawę to odpowiedzi umieszczam w komentarzu ;)
    1. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa to...
    ...Gumisie :D
    2. Na co zwracasz uwagę czytając blogi?
    Po pierwsze na wygląd - gdy razi mnie coś w oczy to jakoś blog mnie mniej przekonuje.
    3. Gdybyś miała spędzić miesiąc na bezludnej wyspie jakie 3 rzeczy zabrałabyś ze sobą?
    Laptopa, by pisać :D aparat - by wstawiać Wam zdjęcia; bikini ;)
    4. Jak miała na imię Twoja pierwsza miłość?
    Dość nietypowo - Ariel :D
    5. Najprzystojniejszy gwiazdor to...
    hmm... Mario Casas :D
    6. Wolisz dawać czy brać?
    Dawać :) i wywoływać uśmiech na twarzy
    7. Co jest lekiem na Twoje smutki?
    Płacz - jak się wypłaczę to mi jakoś lepiej ;)
    8. Gdybyś mogła użyć tylko jednego produktu do makijażu co by to było?
    Podkład - bez niego czuję się nago :)
    9. Co lubisz robić jeśli masz chwilę wolnego?
    Oglądać dobre komedie, ćwiczyć, czytać ciekawe książki, spędzać czas ze znajomymi.
    10. Co sądzisz o owłosionych męskich klatach? :D
    Ahaha :D rozwaliłaś mnie ;) w życiu wyznaję zasadę, że wszystko, ale z umiarem - więc owłosienie może być, ale z umiarem;)
    11. Co najbardziej szalonego zrobiłaś w życiu?
    Nie, nie powiem ;) lepiej nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za to, że miałaś ochotę odpisać nawet wtedy, kiedy już się w to bawiłaś! :) A imię Ariel faktycznie nietypowe. Nie znam nikogo kto się tak nazywa :D

      Usuń
  5. No jasne, że dołączę do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin