wtorek, 17 grudnia 2013

Moje świąteczne zachciewajki :D

Witajcie moje Drogie :) Święta to czas prezentów. Pewnie niektóre z Was zrobiły już listę do Świętego Mikołaja. Zrobię więc i ja! Może tu zajrzy i będzie miał z głowy wymyślanie podarunków dla jednej z grzecznych dziewczynek :)
Wszystkie ceny produktów zaczerpnęłam z tej strony KLIK. Myślę, że to właśnie stamtąd mój Mikołaj je zamówi :)

1. Paletki Sleek



Od góry: Au Naturel i Ultra Matte Darks :) Paletki ze Sleeka są moimi ulubionymi produktami tego typu. Mają piękne głębokie kolory i nie oszukujmy się - są tanie. Kosztują 37,49 zł, tak więc za jeden cień wychodzi zaledwie 3 zł! Nic tylko brać. Mogą osypać się przy nakładaniu, toteż musimy dokładnie strzepać pędzel z nadmiaru kosmetyku. Ahh, byłabym zapomniała :D Aktualnie jest promocja na Au Naturel. Dostaniemy ją już za 30,90 zł.
2. E.L.F. Studio Shimmer Palette

Paletka czterech rozświetlaczy. Nie jest to coś niezbędnego, jednak napaliłam się na ten specyfik :D Kosztuje 19,90 zł.

3. Palatka Beauties Factory 



10 przepięknych róży zamkniętych w jednej paletce! Ogólnie to uwielbiam wszelkiego rodzaju palety. Kosmetyki nie walają się samopas po kosmetyczce i wszystko zawsze jest pod ręką. Cena to 34,90 zł. Czegóż chcieć więcej? :) 


4. E.L.F. Wet Gloss Lash & Brow Clear Mascara


Odżywka do brwi i rzęs. Ponoć włosiwo jest po niej nabłyszczone i zdrowe. Producent pisze, że utrzymuje brwi na miejscu przez cały dzień, a właśnie na tym mi najbardziej zależy. Kosztuje 9,90 zł. 

5. Revlon ColorStay 


Podkład do skóry suchej i normalnej.Na podanej przeze mnie stronie niespodzianka - możemy kupić go za 29,90 zł. Trochę obawiam się, że nie jest on oryginalny. Cóż, pożyjemy, zobaczymy :D  Pojemność podkładu - 30 ml. 

6. Revlon ColorBurst - Cherry Ice


Piękna czerwień, która zawsze będzie seksowna i uwodzicielska. 12,90 zł *.* <3

7. Pędzle Hakuro 



Ten mniejszy (H78, służący do blendowania) mam już w swojej kolekcji. Przydałby mi się jednak jeszcze jeden. Kosztuje 16,40 zł i jest wykonany z naturalnego, antyalergicznego włosia kozy bądź kucyka. W sam raz dla uczuleniowców i atopików. Pędzel H100 należy do pędzli typu kabuki. Kosztuje 39,90 zł. W przeciwieństwie do swojego młodszego kolegi wykonany jest z włosia syntetycznego. 

I to już koniec mojej zachciewajkowej listy. Jak Wam się podoba? Może podpatrzyłyście tutaj coś dla siebie? Koniecznie napiszcie mi o tym, czego Wy życzycie sobie w tym roku pod choinkę :) 
Buziaki :* 

7 komentarzy:

  1. Ja też bardzo lubię paletki Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam paletkę Au naturel i odkąd wpadła w moje ręce tak wykonuję nią codziennie dzienny makijaż :) Pędzel do pudru kabuki też jest fajny i baaardzo mięciutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam już 4 paletki Sleeka :) Bardzo lubię ich cienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie Revlon kusi, ale do cery tłustej ;) Tylko się obawiam, czy się sprawdzi, czy uda się dobrać odcień. Dawno nie używałam płynnego podkładu :p
    Szminka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten większy pędzel to i ja bym chciała ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to nic stąd do mnie nie przemawia :p

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin