sobota, 5 października 2013

Szaleństwo zakupów!

Łaaaa! Co się porobiło. Miałam dać Wam znać wcześniej, ale jak zwykle brakło mi czasu. Jeśli macie pod ręką jakiś kiosk, to z samego rana lećcie po najnowszy numer INSTYLE lub ELLE. Wydacie 5,90 zł, ale w środku znajdziecie same zniżki - aż do 6000 sklepów. C&A, CUBUS, BOMB COSMETICS,CROPP, EMPIK, GATTA, HOUSE, YANKEE CANDLE, MOHITO i masa promocji w HEBE. Zniżki nawet do 70%. Ponadto karta podarunkowa na 20 zł w H&M'ie. No żyć nie umierać! Szczęściary mieszkające w Warszawie, Katowicach i Poznaniu - zbierajcie swoje paragony z zakupowego szaleństwa, ponieważ jeśli wydacie minimum 200 zł możecie wymienić je na nagrody - masło do ciała, zestaw kosmetyków, prostownicę itp.
Promocja trwa niestety jeszcze tylko jutro. Także - po gazetę marsz i wydajemy pieniążki!!! :D Coś nam się od życia należy!









8 komentarzy:

  1. a w Lublinie nie ma Hebe :/
    Czy ten kupon do h&m jest ważny tylko 5-6 ?

    OdpowiedzUsuń
  2. To się pewnie obkupiłaś :) Daj znać co u Ciebie zagościło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że dam znać. Już szykuje haul zakupowy! :D

      Usuń
  3. Słyszałam już o tym na YT :) Może skorzystam bo otworzyli u mnie ostatnio Hebe ♥

    Pozdrawiam i zapraszam siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załóż sobie kartę stałego klienta w Hebe - duże zniżki są dzięki temu :)

      Usuń
  4. posiadam gazetke :) szczegolnie ciesze sie ze sa promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A myślałam, że zobaczę tu Twoje łupy ;d

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin