piątek, 8 listopada 2013

Lakiery PIERRE RENE - recenzja

Cześć :) Opowiem Wam dzisiaj troszeczkę o moich dwóch najnowszych odkryciach. Trafiłam u kosmetyczki na mega promocję - dwa lakiery TOP FLEX za 12 zł. Jestem bardzo zadowolona zwłaszcza, że jeden z nich jest piaskowy :) Kolory, które posiadam to 204 Passion oraz 03 z serii Sand Effect. Ich regularna cena to około 10 zł. Śmiem twierdzić, że naprawdę są godne uwagi :D



Plusy:
- szybkie schnięcie
- przepiękna gama kolorów
- tanioszka
- bardzo wygodny pędzelek
- łatwa aplikacja
- nie zakręcimy ich tak, że później nie da rady ich otworzyć, ponieważ buteleczki posiadają specjalny ,,ogranicznik'' - zakręcając lakier usłyszymy charakterystyczny ,,klik'' i opakowanie już jest szczelnie zamknięte :)
- 03 jest naprawdę bardzo trwały (na Olowych paznokciach trzyma się już czwarty dzień!)

Minusy:
- 204 zdziera się na końcówkach już drugiego dnia

Czy warto? A no zdecydowanie warto.
Miłego piątku!! XO XO 

P.s. Dziękuję Olu za wypożyczenie pazurków do zdjęcia!

9 komentarzy:

  1. Tak, jako szczęśliwa posiadaczka "piasku" na paznokciach przyznaję, że kolor jest świetny ( jakby cukierkowy xp) i trzyma się 4 dzień!!! no w sumie to już zaczyna swoją 5 dobę xP

    OdpowiedzUsuń
  2. piaskowiec bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolor, ten piaskowy na prawdę jest świetny, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w piaskowym <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory, dawno nie malowałam paznokci, żeby troszkę dać im odpocząć, ale niedługo zainwestuję w jakiś lakier - te są piękne, ale nie wiem gdzie u siebie je dostanę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszą i kuszą, ale jeszcze(!) nie uległam! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten różowy :D bardzo go lubię :D ale go zmywać to tragedia :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin