piątek, 17 stycznia 2014

Róże do policzków Beauties Factory

Witajcie kochane :) Jeszcze tylko 4 egzaminy i sesja zerówkowa uznana będzie za zaliczoną! Oby tylko wszystko dobrze mi poszło, żebym nie miała egzaminów w lutym. Dziś pogadam troszeczkę o moim najnowszym odkryciu - palecie 10 cieni, którą przyniósł mi Mikołaj.


Paletka kupiona została TUTAJ. Nabyta na promocji za 34,90 zł (bez zniżki zapłacicie za nią 39,90 zł). Na pierwszy ogień weźmy opakowanie. Wykonane z czarnego plastiku, nie jest jakiejś wybitnej jakości. Bez lusterka. Jednak po co mamy przepłacać za opakowanie drugie tyle ile wydałyśmy na zawartość? Kiedy po raz pierwszy otworzyłam pudełeczko wszystko się we mnie ucieszyło! :D Moim oczom ukazało się 10 przepięknych odcieni róży.


Zdjęcie ciutkę przekłamane. Co do róży to jakość jak na tą cenę jest genialna. Kolorki są przepiękne. Mega wydajne. Wystarczy tylko przyłożyć pędzel i kolor na nim zostaje. Można z nimi popracować, intensywność odcieni można łatwo budować. No jestem zachwycona. Długo się utrzymują i nie tak łatwo można je zetrzeć :) Odcienie to jednak ,,noł nejmy'' - nie mają swoich osobnych nazw. A szkoda.



Uważam jednak, że troszeczkę się sfrajerowałam tą paletką - na podanej przeze mnie stronie dostępna jest paleta z tej samej firmy, którą możemy kupić za 45,90 zł, jednak zawiera aż... 28 kolorów!
Niemniej jednak jestem baaardzo zadowolona i nie wiem, kiedy zużyję swoją. Bardzo gorąco Wam ją polecam - przemyślcie sobie jednak kupno tej większej :) Nie zużyjecie jej wtedy chyba przez 3 lata :D
Pozdrawiam, a studentkom życzę miłej sesji. Niech moc będzie z Wami! :* :)

8 komentarzy:

  1. Paletka ma genialne odcienie, szkoda, że ostatecznie zorientowałaś się, że była jeszcze ta paletka z 28 kolorami. No aleee ta i tak jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę kupować pojedyncze cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moc się na pewno przyda! Też mnie czeka sesja :D
    Ładne są te kolorki, szczególnie te mocno różowe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widzę taką paletkę, ale uważam to za super rozwiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna paletka! ale rzadko wykańczam makijaż różami, jakoś nie mam do tego cierpliwości, jedynie na większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ta paletka :) Ale zastanawiam się, co bym zrobiła z tyloma odcieni różu, którego używam tak malutko, że ciężko mi zużyć jeden :p
    W zasadzie to można je użyć w roli cieni do powiek czasami.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kolorki :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin