poniedziałek, 23 grudnia 2013

Święta, święta!

Brak śniegu za oknem powoduje, że staję się apatyczna. Nie potrafię cieszyć się ze zbliżającej Gwiazdki, kiedy za oknem panuje jesień. Nie czuję Ducha Świąt, chociaż mama do tej pory pichci w kuchni bożonarodzeniowe pyszności. Magiczna otoczka, zamiast unosić się w powietrzu, rozpłynęła się się gdzieś na grudniowym wietrze. Nawet stojąca w pokoju choinka trochę kuje w oczy.



Oto i ona :) Nie jest jakoś wybitnie śliczna, ale najgorsza też nie. Ubrałyście już swoje drzewka? Stawiacie w tym roku na sztuczną choinkę czy prawdziwą? Moja jest sztuczna, ale pachnie jak prawdziwa - popsikana została leśnym odświeżaczem do toalet :D :D Cóż za aromat!
Swoją drogą, prezenty spakowane? Mam nadzieję, że przynajmniej już coś kupiłyście i nie będziecie biegać jutro rano jak w gorączce po sklepach!


Tak więc, moje Kochane, życzę Wam zdrowych, pogodnych Świąt, pełnych miłości i szczęścia. Abyście dostały pod choinką wszystko, czego zawsze pragnęłyście. Spędźcie je z rodziną, bo przecież ona jest najważniejsza :) 
A na koniec prezent dla grzecznych dziewczynek :D


Wesołych Świąt! :*

3 komentarze:

  1. pięknie świeci choineczka :))
    Gif zajebisty haha xD

    Dodaje do obserwowanych i życze spokojnych świąt :)
    http://lukaszmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. prezent dla "GRZECZNYCH" dziewczynek mnie rozwalił :D
    Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mnie wkurza ten brak śniegu, a jeszcze bardziej mnie wkurzy jak zrobi tak jak w tamtym roku i będzie nam towarzyszył w święta..ale wielkanocne. :]

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin